Закупки

Ефективне управління закупівлями на підприємстві є одним з найбільш важливих процесів, від якості виконання якого залежить фінансовий стан бізнесу. Оптимізація і автоматизація процесів дозволяють значно поліпшити фінансові результати компанії. Для цього існує спеціальна система управління закупівлями на підприємстві. Ми також вам розповімо як зробити заявка на закупку.

Це комплексне рішення для оптимізації товарних запасів для торгових компаній різного розміру, яке дозволяє поліпшити оборотність, збільшити продажі і досягти прозорості в управлінні запасами.

На відміну від конкурентів система віртуозно поєднує в собі практики витягування і прогнозування даних – кожна з них дає кращий результат.

Система управління закупівлями на підприємстві вирішує завдання:
Використовуючи механізм динамічного управління буферами система управління закупівлями на підприємстві виявляє потребу в товарі.
Автоматичне формування замовлень (Автозамовлення).
Підвищення ефективності роботи відділу закупівель.
Оптимізація асортименту. Звітність по асортименту містить інформацію для прийняття рішення вводити / виводити товар з асортименту, переводити зі статусу «під замовлення «на» регулярне замовлення» і т. д.
Надання щоденної звітності (дашборди) скільки і яких товарів не вистачає або знаходиться в зоні надлишків. Звіти фокусують увагу менеджерів на ТОПмуверах, нових товарах, акційних товарах, тобто позиціях, які вимагають пильної уваги.
Формується звітність по втрачених продажах. Ефективне управління закупівлями і поставками впливає на фінансовий результат, але не маючи інструменту, компанія не може порахувати які збитки несе через відсутність товару. Звітність розкриває цю інформацію в динаміці за 6 тижнів, 52 тижні.
Організація якісної роботи з постачальниками. Використовуючи звітність про надійність постачальників у компанії з’являється можливість вести аргументовані переговори, домовлятися про вигідні умови для компанії, працювати тільки з надійними постачальниками.

Закладка Постоянная ссылка.

Добавить комментарий