Посилення конкуренції і швидка зміна ринкової ситуації вимагають від бізнесу своєчасних фінансових рішень, виключення затримок платежів і повного контролю витрат компанії. Розроблена нами система управління платежами пропонує всі ці функції одночасно. У нас найкраще управление платежами.
Опис завдання:
Необхідно організувати оперативне узгодження контролюючими працівниками заявок співробітників на виконання необхідних платежів і в разі схвалення — проконтролювати своєчасну оплату заявок.
Основні можливості:
Ведення довідників контрагентів, а також осіб, які погоджують і виконують заявки.
Автоматизоване створення заявок на оплату з можливістю рознесення платежів по центрах витрат.
Візуальне конструювання маршруту узгодження і виконання.
Візуальний контроль стану заявки.
Архів виконаних/невиконаних / відхилених заявок.
Реалізація у форматі Microsoft SharePoint Add-in.
Зручний і швидкий доступ до даних, в тому числі — з мобільних пристроїв.
Адаптація інтерфейсу під стиль порталу замовника.
Вимоги до системи:
SharePoint Online/Microsoft Office 365.
Наявність на клієнтських ПК браузера, рекомендованого Microsoft.
Ключові переваги:
Рольова модель.
Необмежене число процесів узгодження.
Єдина база довідників контрагентів і ролей.
Оперативне оповіщення відповідальних осіб про необхідність узгодити платіж або здійснити оплату.
Чат між автором і погоджуючими особами під час проходження заявки.