Така інформація з’явилась в Положенні на сайті МОН. Цього року конкурс проводитиметься вдруге. Минулого року вдалося зібрати майже 2 тисячі школярів з різних куточків України.
Мета цього заходу — посилити мотивацію учнів, зацікавити їх творами видатного поета та письменника Івана Франка, зробити внесок в дослідження його спадщини, що включала не тільки літературну, але й культурологічну та наукову діяльність.
Дедлайн прийому робіт — 15 грудня 2018 року. Участь в конкурсі можуть взяти школярі віком 6-16 років.
Всього учасникам пропонується 4 номінації на вибір:
- Проза;
- Поезія;
- Драматургія
- Ілюстрація до творів І.Франка.
Якщо ви хочете взяти участь в конкурсі або запропонувати таку можливість своїм школярам, необхідно заповнити електронну форму. Посилання активне з дати старту, тобто з 15 листопаду.
Конкурсні роботи в перших трьох номінаціях (крім ілюстрацій) мають бути надані українською мовою та на електронному носії. Що стосується ілюстрації, її треба надіслати поштою в Міжнародний фонд І.Франка.
Адреса: 01030, м. Київ, вул. Володимирська, 48а, офіс 15. Зробіть позначку на конверті, що це конкурсна робота для “Стежками Каменяра”.
Бажаємо успіху!
“Я досліджую світ”. Нові матеріали
“Всеосвіта” продовжує ділитися корисною інформацією для вчителів пілотних класів НУШ.
Цього разу ми хочемо розказати про зошит із практичними завданнями для уроків, присвяченій дисципліні “Я досліджую світ”, що викладається у 2 класі.
До роботи над матеріалом долучилося видавництво “Світич”. Автори зошиту — Ольга Волощенко, Олександра Козак, Ганна Остапенко приділили достатньо уваги темі пізнання своєї Батьківщини, населеного пункту, де живуть діти. Матеріал пропонує заглибитись у пізнання свого рідного краю, взнати які на його території мешкають країни, які є дерева, рослини.
Додатково пропонується нагадати школярам, як вони мають поводитись у громадських місцях, правила спілкування з незнайомцями. З зошиту діти взнають про особистий простір, з межами якого навіть не всі дорослі добре знайомі. НУШ ставить за мету вже зараз поділитись такими знаннями із юним поколінням.
Впродовж вивчення курсу діти разом з вчителем будуть створювати вітражі, витинанки, розробляти власні проекти. Прочитають книгу про правила поведінки на дорозі.
Також, саме для цієї теми Оксана Пасічник розробила інформатичний складник. Його мета — допомогти вчителям наповнити курс матеріалом.