SEO (пошукова оптимізація) – найбільш рентабельний маркетинговий канал! Просування сайтів-це складний, не переривчастий процес. У нас ви зможите заказать продвижение сайтов.
Основним завданням SEO є залучення гарячої аудиторії з пошукових систем, що в свою чергу збільшує обсяги прибутку від проекту. Хто так думає — вже сьогодні втрачає своїх клієнтів! За останні кілька років SEO зазнало серйозних змін. Сьогодні SEO — це комплекс робіт, спрямованих в першу чергу на поліпшення якості Сайту, а не маніпуляцію пошуковими алгоритмами. Як і раніше вартість залучення клієнта в SEO дешевше, ніж у інших каналів реклами! Щоб постійно бути в курсі ситуації з текстами на вашому сайті, Рекомендуємо проводити контент-аудити з певною періодичністю. З якою, залежить від кількості сторінок вашого сайту і його тематики. Але раз в 12 місяців аудит проводити точно варто. Також варто звернути увагу на частотність всіх слів. Зробити це можна на сайті advego.com/text/seo/. традиційно частотність не повинна перевищувати 3%, але все залежить від текстів конкурентів. Якщо їх сторінки в топі з частотністю головних ключових слів в 4%, вам слід дотримуватися такого ж значення. Також можна звернути увагу на показник «Вода». В ідеалі він не повинен перевищувати 65%.
Далі дивимося, щоб в тексті були коректні заголовки h1-h6. Подивитися це можна або при скануванні сайту в програмі (Netpeak Spider, Screaming frog), або вручну через код сайту.
Візуально переглядаємо тексти на сторінці, щоб переконатися у відсутності зайвих абзаців, виділених жирним шрифтом ключових слів, некоректно відображених списків і таблиць.
Звичайно, важливий і обсяг тексту. Чітких вимог тут немає, адже все дуже індивідуально, але все ж пошуковики люблять якісні лонгріди. Тому не варто писати тексти обсягом менше 2000 символів.