В даний час для досягнення успіху в динамічному оточенні компаніям необхідно вміти швидко адаптуватися до мінливих умов ринку і перевершувати своїх конкурентів за якістю, швидкості надання послуг, широті асортименту і ціною продукції. Ми розповімо детально, що це сбалансированная система показателей.
Тільки оперативне отримання інформації про діяльність компанії допоможе керівництву своєчасно прийняти рішення. У той же час оперативні дії компанії повинні бути скоординовані і спрямовані на досягнення певних довгострокових цілей, інакше є ризик залишитися на місці. Для цього компанія повинна вміти вірно ідентифікувати свою стратегію і мобілізувати всі ресурси для досягнення поставлених стратегічних цілей.
Від правильно і зрозуміло сформульованої стратегії може залежати дуже багато в розвитку компанії. Важливо розуміти, що добре розроблена стратегія лише півсправи. Її ще треба вдало реалізувати.
Як же виглядає стратегія? Формальні уявлення різних компаній про стратегію розрізняються. Варіанти уявлень коливаються від одного слайда з п’ятьма ключовими словами до значного документа, повного різноманітних таблиць і названого «довгострокове планування».
Багато хто вважає, що ключову роль відіграє саме зміст стратегії, а форма подання другорядна. Поступово менеджери відмовляються від цієї точки зору, оскільки розуміють, що стратегії можуть бути успішно реалізовані тільки тоді, коли їх розуміють співробітники компанії. Описуючи стратегію в більш-менш впорядкованій формі, ми підвищуємо ймовірність її успішної реалізації.