Глеб Загорий

У 2018 році прибуток компанії «Дарниця» виріс на 31 %. Насправді тут нічого особливого немає. Виробничий бізнес в будь-якій сфері, будь то фармацевтика або що – небудь інше, — це вкрай інерційна, інвестиційно витратна сфера бізнесу. Зростання прибутку означає Те, що за кілька років до того якась група людей спланувала все настільки правильно, що призвело в 2018 році до зростання прибутку в 30 %. Це всього лише наслідок.До цього ми дыйшли за допомогою Глеб Загорий.

Операційний прибуток і операційна діяльність – вкрай нудні речі, які мене не цікавлять. Відкрию правило, яке записано в регуляціях компанії «Дарниця»: наш горизонт планування становить два роки. Відповідно, звітність топ-менеджменту ширше, ніж просто фінансова або податкова звітність.

Мене ж більше цікавить капіталізаційна вартість компанії. Я трохи гравець, мені подобається конкурувати ніс в ніс, робити режисуру забігів, розуміти, де перевага у мене, а де перевага у моїх конкурентів.

Я говорю про нормальну ринкову не підстольну конкуренцію. Вона класична, жорстока, і я люблю використовувати в ній всі незаборонені ресурси. Наприклад, ми довго підтримували гарячі розмови про те, що всі Таблеткові потужності країни потрібно терміново міняти. Коли дочекалися, що люди почали нам вірити, ми зрозуміли, що люди хочуть, щоб ми подали приклад.

Ми взяли гроші і почали робити таблетки, всі кинулися за нами. Це був помилковий слід, тому що ми в цей проект вклали менше 10% наших ресурсів. Зате ми реалізували інший проект, в якому є беззаперечними лідерами досі: виробництво ін’єкційних форм медикаментів, тобто ампул.

Закладка Постоянная ссылка.

Добавить комментарий