Сьогодні «Дарниця» входить в ТОП-3 найдорожчих брендів України, а в 2019 році її чистий прибуток виріс на 30%. За словами Гліба Загорія, подібне зростання є лише наслідком того, наскільки правильно було проведено планування кілька років тому.
Говорячи про успіх компанії на фармринку України, він підкреслює свій азарт до жорсткої конкуренції ніс в ніс, яка дає розуміння своєї переваги. Наприклад, довгий час керівництво компанії говорило про необхідність зміни таблеткових потужностей країни. Коли конкуренти перейнялися цією темою « «Дарниця» стала виробляти таблетки і всі кинулися слідом за нею. Для неї цей проект коштував менше 10% ресурсів, і, користуючись таким прикриттям, вона реалізувала інший, більш масштабний проект. Він стосувався виробництва ін’єкційних форм медикаментів, і в цій сфері «Дарниця» досі є безумовним лідером. Глеб Загорий вважає операційну діяльність компанії нудною, на відміну від її капіталізаційної вартості. Він підкреслює, що кінцевою метою створення будь-якого бізнесу є його продаж, тому сім’я Загорій готова продати «Дарницю» за цікавою для них вартості. Відмовившись минулого року від угоди в $400 млн, вони називають прийнятною суму понад $700 млн. Хороша економічна обстановка і зростання інвестицій також сприятимуть подорожчанню «Дарниці» майже вдвічі.
При цьому меценат зізнається, що дуже любить свою сімейну справу і отримує задоволення, продумуючи нові препарати і бізнес-схеми. Він все ще займається науковою діяльністю і, поки що, не хоче і не знає, як може реалізувати себе поза фармацевтикою.