Что ждет авторынок Украины

Що чекає авторинок України після 1 вересня, коли вступає в силу підписаний президентом закон про обов’язковий утилізаційний збір для ввезених до нас іномарок (виробники українських авто від збору звільняються — натомість вони зобов’язані побудувати в кожній області пункти прийому відслужили своє авто). Детальніше на https://nowyny.eu/.

Згідно із законом, спецмито для нових легковиків (в залежності від об’єму двигуна) складе від 4730 до 30 250 грн, а для комерційних (у тому числі вантажівок і автобусів) — від 8800 до 14 740 грн (в залежності від повної маси). Ініціатори закону стверджують, що простим українцям це ніяк не відгукнеться, а от імпортери кажуть: ціни на авто однозначно підвищать.

Авто не скуповують
В останні до дня ікс три тижні імпортери і дилери поки не фіксують зростання попиту на авто. «У нас поки немає ніяких домовленостей про збільшення поставок машин в Україну зараз, коли утилізаційний збір ще не набув чинності, — говорить комерційний директор ДЦ «АвтоАльянс Київ» Дмитро Деменко. — Просто шаленого попиту поки немає, хоча люди вже починають дзвонити і цікавитися, як їм встигнути купити машини за старою ціною».

За його словами, автодилери очікують сплеску продажів у вересні:»Люди повернуться з відпусток, а в салонах ще будуть авто, привезені до введення утилізаційного збору». Як вважає Деменко, найбільше цей збір вдарить по сегменту дешевих машин. «Тому що ті, хто купує іномарки за $150 тис., зможуть без проблем додати ще трохи, а ось для тих, хто купує за $10-15 тис., різниця в ціні навіть близько $500 впливає на вибір автомобіля — беруть той, що дешевше. І звичайно, утилізаційний збір ляже і на плечі клієнтів».

За розрахунками імпортерів, ціни на нові авто підвищаться на суму збору (4-30 тис.грн), залежно від об’єму двигуна.

Відстрочки не буде
Втім, українські автовиробники вважають, що насправді ціни не зростуть. «Нічого не подорожчає, тому що імпортери візьмуть цей збір на себе, — сказав президент корпорації «УкрАВТО» Таріел Васадзе. — Такі закони є у всіх розвинених країнах, і я впевнений, що це правильно. Нам потрібно розвивати своє виробництво і створювати робочі місця, а не обслуговувати інтереси імпортерів».

А ось голова Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко каже, що закон ще можуть змінити або навіть відкласти: «Президент доручив Кабміну ліквідувати коефіцієнти (на які множиться сума збору в залежності від об’єму двигуна. — Авт.). Безумовно, ціни на авто все одно зростуть, але наскільки-це поки питання».

На думку Дмитра Святаша, нардепа і екс-співвласника корпорації «Автоінвестбуд», новий збір почне діяти в будь — якому випадку: «я думаю, що новий закон простимулює іноземних виробників відкривати виробництво в Україні, як це є в Росії, де схожий закон діє вже рік», — говорить Святаш.

Закладка Постоянная ссылка.

Добавить комментарий